• Chrzanowskiego 2, 81-198 Kosakowo.
  • 530 262 005
  • biuro@nautil.pl

5 metod promowania firmy w Internecie

Tworzenie stron internetowych gdynia

5 metod promowania firmy w Internecie

Posiadasz własną firmę i nie wiesz, w jaki sposób dotrzeć do szerszego grona odbiorców? W poniższym zestawieniu przedstawiono 6 najciekawszych i najbardziej skutecznych metod promowania swojego biznesu w Internecie. Większość z metod przedstawionych poniżej wymaga posiadania własnej strony internetowej.

  1. Strona internetowa – to właśnie ona jest wizytówka twojej firmy. Dzięki stronie internetowej zbudujesz profesjonalny wizerunek firmy i z łatwością dotrzesz do większej liczby osób zainteresowanych twoimi usługami lub produktami. Ważne, żeby strona internetowa była wykonana perfekcyjnie pod względem estetyki i funkcjonalności. Warto, zatem wykonanie takiej witryny www zlecić odpowiedniej firmie. Jeśli nadal nie masz swojej strony internetowej, to jej wykonanie możesz zlecić nam. Link do oferty znajdziesz tutaj: projektowanie stron internetowych Gdynia
  2. Pozycjonowanie – to proces, który pomaga uwidocznić stronę internetową w wyszukiwarkach internetowych na konkretne wyszukiwane słowa kluczowe. Dane słowa kluczowe muszą być odpowiednio dobrane do witryny, a także wykazywać się odpowiednimi własnościami (np. minimalną ilością miesięcznych wyszukiwań). Łatwo zauważyć, że im lepiej wypozycjonowana strona w wyszukiwarce, tym większa ilość klientów na twojej stronie internetowej
  3. Reklama Adwords – metoda ta zapewnia klikalność i ruch kierowany na twoją stronę internetową. Reklama Adwords polega na wyświetlaniu się oferty strony internetowej na pierwszych miejscach w wyszukiwarkach internetowych. Za każde pojedyncze kliknięcie w odnośnik prowadzący do strony firmowej, właściciel strony uiszcza opłatę w wysokości zależnej od konkurencyjności słowa kluczowego na które jest ono wyświetlane.
  4. E-mail marketing – jest to metoda polegająca na umieszczaniu na stronie internetowej formularza pozwalającego wpisywanie się na listę stałych czytelników strony i klientów firmy. Dzięki temu właściciel uzyskuje dostęp do adresów e-mail swoich klientów i może wysyłać im swoje oferty.
  5. Media społecznościowe – metoda ta pozwala na bieżąco docierać do setek nowych odbiorców. Posiadanie profilów firmowych w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Google+ czy LinkedIn wpływa na rozpoznawalność firmy w Internecie i ułatwia kontakt klientom i ewentualnym partnerom biznesowym.