• Chrzanowskiego 2, 81-198 Kosakowo.
  • 530 262 005
  • biuro@nautil.pl

Tworzenie sklepów internetowych Gdynia

Sklepy internetowe Gdynia

Tworzenie sklepów internetowych Gdynia

Tworzenie sklepów internetowych Gdynia

Tworzenie sklepów internetowych Gdynia

Tworzenie sklepów internetowych Gdynia. Prowadzisz swój biznes w Gdyni lub okolicach i chciałbyś zwiększyć liczbę sprzedaży swoich produktów? Jednym z rozwiązań, które pomoże Tobie osiągnąć zamierzony cel jest stworzenie własnego sklepu internetowego lub strony internetowej. Firma Nautil oferuje tworzenie sklepów internetowych i stron internetowych na terenie Gdynii. Szczegóły oferty znajdują się tutaj: projektowanie stron internetowych.

Czym jest sklep internetowy?

Sklep internetowy jest serwisem, który umożliwia realizację transakcji kupna i sprzedaży produktów przez Internet. Sklep internetowy działa zazwyczaj w oparciu o jedną z dwóch relacji B2C (Business-to-Consumer) lub B2B (Business-to-Business).  B2C to nazwa relacji, która zachodzi między klientem indywidualnym a firmą zajmującą się sprzedażą i dotyczy następujących czynności: sporządzania ofert, tworzenia i potwierdzania zamówień, dokonywania płatności i wystawianie dokumentów sprzedaży. B2B to nazwa relacji, która zachodzi pomiędzy dwoma przedsiębiorstwami. Oprócz czynności wymienionych w relacji B2C, B2B obejmuje dodatkowo szukanie ofert, a realizacja transakcji oparta jest o model aukcyjno przetargowy lub eProcurement.

Jakie są  podstawowe funkcje sklepu internetowego?

Wyszukiwarka – pozwala przeszukiwać serwis po nazwie konkretnego produktu.

Koszyk – w nim znajdują się wszystkie zamawiane produkty.

Zniżki i promocje – pozwala na umieszczanie promocji w serwisie.

Sortowanie – umożliwia wyświetlanie pozycji według konkretnych parametrów (np. według ceny).

Działania social media – umożliwią łatwe udostępniane produktów w mediach społecznościowych za pomocą kliknięcia w jeden przycisk.

Dodawanie opisów i zdjęć – pozwala na proste umieszczanie zdjęć i opisów w serwisie.

Kumulowanie opinii – umożliwia łatwe i proste gromadzenie opinii o produktach.

Dywersyfikacja metod płatności – pozwala użytkownikom na wybór dogodnej dla nich formy płatności.

Jakie dodatkowe funkcje może zawierać sklep internetowy?

Sklepy internetowe mogą spełniać dodatkowe funkcje, należy do nich:

Proponowanie powiązanych produktów – funkcja ta pozwala na proponowanie klientom dóbr podobnych do tego, który jest aktualnie przeglądany. Pozwala to na dodatkowe zwiększenie konwersji i sprzedaży.

Zaawansowane filtrowanie produktów – służy do segregowania produktów względem specyficznych parametrów np. nazwy marki, wymiarów czy koloru.

Live chat – Pozwala na szybki kontakt z supportem w przypadku pytań dotyczących produktów lub problemów technicznych.

Newsletter – umożliwia gromadzenie e-mailów klientów i okresowe przesyłanie im ofert na maila.

Program lojalnościowy – pozwala gromadzić punkty użytkownikom, które można w późniejszym czasie na coś wymienić (np. na zniżki i rabaty).

Tworzenie sklepów internetowych Gdynia – jaka cena?

Na rynku trójmiejskim istnieje kilka firm wykonujących sklepy i strony internetowe. Warto wybrać firmę, która dokonuje indywidualnej wyceny projektu z tego względu, że każdy tworzony sklep internetowy wyposażony jest w odmienne funkcję. W takich sytuacjach mamy pewność, że płacimy za rzeczywistą funkcjonalność serwisu, a nie z góry za funkcje, których nie wykorzystamy w swoim serwisie.

Privacy Preference Center