Tworzenie sklepów internetowych Gdynia
Tworzenie sklepów internetowych Gdynia. Prowadzisz swój biznes w Gdyni lub okolicach i chciałbyś zwiększyć liczbę sprzedaży swoich produktów? Jednym z rozwiązań, które pomoże Tobie osiągnąć zamierzony cel jest stworzenie własnego sklepu internetowego lub strony internetowej. Firma Nautil oferuje tworzenie sklepów internetowych i stron internetowych na terenie Gdynii. Szczegóły oferty znajdują się tutaj: projektowanie stron internetowych.
Czym jest sklep internetowy?
Sklep internetowy jest serwisem, który umożliwia realizację transakcji kupna i sprzedaży produktów przez Internet. Sklep internetowy działa zazwyczaj w oparciu o jedną z dwóch relacji B2C (Business-to-Consumer) lub B2B (Business-to-Business). B2C to nazwa relacji, która zachodzi między klientem indywidualnym a firmą zajmującą się sprzedażą i dotyczy następujących czynności: sporządzania ofert, tworzenia i potwierdzania zamówień, dokonywania płatności i wystawianie dokumentów sprzedaży. B2B to nazwa relacji, która zachodzi pomiędzy dwoma przedsiębiorstwami. Oprócz czynności wymienionych w relacji B2C, B2B obejmuje dodatkowo szukanie ofert, a realizacja transakcji oparta jest o model aukcyjno przetargowy lub eProcurement.
Jakie są podstawowe funkcje sklepu internetowego?
Wyszukiwarka – pozwala przeszukiwać serwis po nazwie konkretnego produktu.
Koszyk – w nim znajdują się wszystkie zamawiane produkty.
Zniżki i promocje – pozwala na umieszczanie promocji w serwisie.
Sortowanie – umożliwia wyświetlanie pozycji według konkretnych parametrów (np. według ceny).
Działania social media – umożliwią łatwe udostępniane produktów w mediach społecznościowych za pomocą kliknięcia w jeden przycisk.
Dodawanie opisów i zdjęć – pozwala na proste umieszczanie zdjęć i opisów w serwisie.
Kumulowanie opinii – umożliwia łatwe i proste gromadzenie opinii o produktach.
Dywersyfikacja metod płatności – pozwala użytkownikom na wybór dogodnej dla nich formy płatności.
Jakie dodatkowe funkcje może zawierać sklep internetowy?
Sklepy internetowe mogą spełniać dodatkowe funkcje, należy do nich:
Proponowanie powiązanych produktów – funkcja ta pozwala na proponowanie klientom dóbr podobnych do tego, który jest aktualnie przeglądany. Pozwala to na dodatkowe zwiększenie konwersji i sprzedaży.
Zaawansowane filtrowanie produktów – służy do segregowania produktów względem specyficznych parametrów np. nazwy marki, wymiarów czy koloru.
Live chat – Pozwala na szybki kontakt z supportem w przypadku pytań dotyczących produktów lub problemów technicznych.
Newsletter – umożliwia gromadzenie e-mailów klientów i okresowe przesyłanie im ofert na maila.
Program lojalnościowy – pozwala gromadzić punkty użytkownikom, które można w późniejszym czasie na coś wymienić (np. na zniżki i rabaty).
Tworzenie sklepów internetowych Gdynia – jaka cena?
Na rynku trójmiejskim istnieje kilka firm wykonujących sklepy i strony internetowe. Warto wybrać firmę, która dokonuje indywidualnej wyceny projektu z tego względu, że każdy tworzony sklep internetowy wyposażony jest w odmienne funkcję. W takich sytuacjach mamy pewność, że płacimy za rzeczywistą funkcjonalność serwisu, a nie z góry za funkcje, których nie wykorzystamy w swoim serwisie.