• Chrzanowskiego 2, 81-198 Kosakowo.
  • 530 262 005
  • biuro@nautil.pl

Chrome blokuje niechciane reklamy

google chrome blokowanie reklam

Chrome blokuje niechciane reklamy

google chrome blokowanie reklam

Google zapowiada zmiany.

Google ogłosiło, że w lutym planuje wprowadzić pewne modyfikacje w Google Chrome. Zmiany związane są z blokowaniem niechcianych reklam wyświetlanych w tej przeglądarce internetowej. Mają ograniczyć wyświetlanie się irytujących i nieużytecznych reklam, które wpływają negatywnie na komfort przeglądania stron internetowych przez użytkownika. Oczywiście firma Google nie chce blokować wszystkich reklam wyświetlanych w przeglądarce Google Chrome. Blokowane będą wyłącznie te reklamy, które nie spełniają wymogów stowarzyszenia reklamodawców Coalition For Better Ads.

Jakie reklamy będą blokowane?

Szczegółowe opisy reklam, które będą blokowane znajdują się na stronie Coalition For Better Ads. Wśród blokowanych formatów reklam znajdują się te typu Pop-up, czyli wyskakujące okna otwierające się w nowej zakładce i utrudniające użytkownikowi przeglądanie stron internetowych. Blokowane mają być, także te reklamy, które włączają się automatycznie i rozpoczynają bez wykonania akcji transmisję wideo i audio. Ciekawą zmianą jest też przeciwdziałanie reklamom, które zajmują zbyt wiele miejsca na stronie i które nie dostarczają możliwości ich zamknięcia. Google Chrome sprecyzowało, że będą to reklamy, które zajmują ponad 30% powierzchni strony i których zamknięcie jest niemożliwe.