• Chrzanowskiego 2, 81-198 Kosakowo.
  • 530 262 005
  • biuro@nautil.pl

Youtube jako nowoczesne narzędzie do pozycjonowania stron internetowych

Youtube jako nowoczesne narzędzie do pozycjonowania stron internetowych

Serwis YouTube założony został 14 lutego 2005 roku przez dawnych pracowników filmy PayPal -Steve Chena, Jawed Karima i Chada Hurleya. Pierwszy film na YouTube wrzucony został 23 kwietnia 2005 roku. Serwis ten jest jednym z nielicznych serwisów internetowych, które w tak krótkim czasie osiągnęły tak wielki sukces. YouTube w 2006 roku został wykupiony przez firmę Google za kwotę o łącznej wartości ponad 1,6 miliarda dolarów.

Serwis ten dostarcza bardzo duże możliwości dla webmasterów stron internetowych. Umiejętne wykorzystanie YouTube pomaga sprawnie wypozycjonować witryny internetowe i stanowczo polepsza ilość ich czytelników. Dodając jakikolwiek film na YouTube, w jego opisie możemy umieścić różnorodnę informacje na temat produkty czy wityrny jaką promujemy. Do filmu dodać możemy odpowiednie frazy kluczowe, na które pozycjonowany ma być film. Najważniejszy jednak jest odnośnik, który odsyła widzów do naszej witryny. Warto zaznaczyć, że takie filmy stanowią solidną alternatywę dla zwykłych wpisów. Nawet jeśli webmasterowi nie uda się wypozycjonować strony na konkretne słowo kluczowe to i tak ruch pozyskiwać może z konkretnych filmów. Warto zauważyć, że ruch monetyzować możemy nie tylko poprzez strony internetowe. Ruch spieniężyć możemy, również poprzez umieszczanie reklam w swoich filmach, jednak do tej formy zarabiania potrzebujemy spełnić specjalne warunki dokładnie określone na stronie Google Adsense. Na samym końcu warto podać przykłady filmów z dobrze stworzonymi opisami, alt tagami i odnośnikami, na których możecie wzorować się, tworząc własne filmy i kanały YouTube. A o to one: