• Chrzanowskiego 2, 81-198 Kosakowo.
  • 530 262 005
  • biuro@nautil.pl

Pozycjonowanie stron

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron to długotrwały proces, trwający nawet do pół roku, mający na celu polepszenie pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych dla określonych fraz kluczowych (np. w google.pl). Przykładowo posiadamy firmę, zajmującą się sprzedażą niedrogiej odzieży. Niestety, wpisując w wyszukiwarce google.pl frazę „tania odzież”, strona naszej firmy wyświetla się dopiero na 7 stronie lub praktycznie nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania. Chcąc sprawić, aby nasza strona wyświetlała się wyżej, na przykład na pierwszej lub drugiej stronie dla tej frazy musimy rozpocząć szereg działań opartych o specjalistyczne metody i narzędzia, które pomogą nam tę pozycję „podciągnąć” i to jest właśnie pozycjonowanie.

Jakie są zalety pozycjonowania?

  • Zwiększenie liczby użytkowników na stronie.
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Polepszenie znajomości marki w Internecie
  • Polepszenie opinii na temat firmy

Jak przebiega proces pozycjonowania?

Na samym początku przy pomocy specjalnych narzędzi ustalamy frazy, dla jakich pozycjonujemy Państwa stronę. Poszczególne słowa kluczowe i ceny ustalane są na podstawie miesięcznej ilości zadanych zapytań w Google, aktualnych trendów i konkurencji. Tendencja jest taka, że im bardziej słowo kluczowe jest ogólne, tym trudniej jest je skutecznie wypozycjonować, co bezpośrednio przekłada się na cenę. Przykładowo cena pozycjonowania słowa kluczowego „Obuwie” będzie droższa niż „obuwie Gdynia”. Po ustaleniu ceny za poszczególne słowa kluczowe przechodzimy do promocji. Wykorzystując specjalistyczne programy, narzędzia i metody w naturalny sposób promujemy Państwa stronę w Internecie, co skutkuje trwałym polepszeniem pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych.

Jak wyceniamy usługę pozycjonowania

W firmie Nautil usługa pozycjonowania wyceniana jest na podstawie efektów. Oznacza to, że płacą Państwo jedynie wtedy, kiedy pozycja strony będzie wysoko. Nie zapłacą Państwo za usługę pozycjonowania, jeśli po prostu nie będzie efektów.
To zabezpiecza naszego zleceniodawcę przed płaceniem za usługę zanim zauważy efekt w postaci nowych klientów, którzy będą „przychodzić z Internetu”.
Przygotowujemy dwie wyceny. Jedna jest związana z osiągnięciem pozycji po pół roku (opłata jednorazowa i gwarancja efektu przez kolejny rok). Druga wycena polega na podpisaniu umowy na dwa lata i comiesięcznym sprawdzaniu pozycji i FV wysyłanej co kwartał.