• Chrzanowskiego 2, 81-198 Kosakowo.
  • 530 262 005
  • biuro@nautil.pl

Pozycjonowanie. Dlaczego warto poprosić o wycenę.

Pozycjonowanie. Dlaczego warto poprosić o wycenę.

seo

Pozycjonowanie. Dlaczego warto poprosić o wycenę.
Oferty pozycjonowania firm diametralnie różnią się od siebie. Nie tyczy się to wyłącznie metod pozycjonowania stron internetowych dla poszczególnych fraz kluczowych, ale również sposobu ich wyceny. Wiele firm stosuje opłaty okresowe, czyli płaci się za ilość dni pozycjonowania strony internetowej. Czyli firma wykonuje konkretne czynności w okresie np. 30 dni i pobiera stałą opłatę niezależnie od efektów i pozycjonowanej frazy. W takiej sytuacji nie mamy gwarancji uzyskania korzystnych efektów, co skutkować może niestety wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Najrozsądniejszym sposobem wyceny usługi pozycjonowania stron internetowych jest określenie ceny na podstawie efektów. Doświadczony pozycjoner, który wykonywać będzie pracę związaną z SEO dobierać będzie słowa kluczowe na podstawie szerokiej analizy. Nie wybierze pierwszych lepszych fraz do pozycjonowania. Wykorzystując różne narzędzia, określi dla nich konkurencję, sprawdzi aktualne trendy frazy i ilości jej wyszukiwania. Wiadomo przecież, że wypozycjonowane słowo kluczowe, które konkuruje ze 100 tysiącami innych stron internetowych, będzie warte więcej niż, te, które konkuruje jedynie z 10 tysiącami. Wybierając ofertę „opłata za efekt” mamy gwarancję, że pieniądze, jakie zapłacimy za usługę, z pewnością są tego warte, bo jeśli słowo kluczowe nie jest skutecznie wypozycjonowane to po prostu nie zapłacimy nic, jeśli natomiast fraza znajdzie się wysoko w wyszukiwarkach internetowych, to zapłacimy bezpośrednio za uzyskany efekt.