• Chrzanowskiego 2, 81-198 Kosakowo.
  • 530 262 005
  • biuro@nautil.pl

Asana – organizacja pracy w firmie

Asana – organizacja pracy w firmie

Jak można, łatwym sposobem, zorganizować pracę w swojej firmie lub mega korporacji. Wielkie firmy wydają spore pieniądze na programy koordynujące pracę w firmie, a wystarczy tylko poszukać w Internecie. Jednym z takich narzędzi jest Asana.com.
Jest to aplikacja on-line, która umożliwia kontakt z pracownikami. Możemy udostępnić im zadania, prowadzić konwersację, czy dyskutować na temat projektów. Umożliwia ona przesyłanie plików, co jest bardzo pomocne przy pracy nad zleceniem.

Na czym to w ogóle polega? Tworzymy konto firmowe i przypisujemy pracowników do odpowiedniej grupy. Potem każdy dostaje możliwość zalogowania się do panelu, który jest bardzo czytelny i już po 5 minutach, bez żadnych tutoriali, można łatwo się odnaleźć i zacząć pracę. Każdy ma możliwość przypisania zadania każdemu z zarejestrowanych. W dodatku, serwis oferuje możliwość dyskusji na temat każdego z zadań za pomocą komentarzy po prawej stronie ekranu. Jest to bardzo pomocne przy dyskusji na temat projektów czy zleceń firmy.

Nasza firma korzysta z tego serwisu już od kilku miesięcy i jesteśmy zadowoleni. Jest to dla nas spore ułatwienie, ponieważ każdy wie, co ma do zrobienia. Pracownicy dzięki temu są bardziej produktywni, a pracodawca zadowolony, bo ma pewność, że wszystko zostanie ukończone w terminie.
Asana.com jest użyteczną alternatywą dla małych firm, które nie mogą sobie pozwolić na zakupienie profesjonalnych programów kontroli pracowników. Nic nie kosztuje, a oferuje naprawdę wiele. Oprócz aplikacji internetowej, mamy do dyspozycji DARMOWE aplikacje na wszelkiego rodzaju platformy mobilne. Asana.com oferuje swoje produkty m. in. na Androida, iOSa, Windows Phone, dzięki czemu pracownik w każdej chwili ma możliwość sprawdzenia swoich zadań, a to zapewnia nam, pracodawcom, ich mobilność.
Polecamy skorzystać z tej aplikacji, ponieważ naprawdę może ułatwić pracę w firmie.